Compensatie KPN-klanten na storing interactieve tv
door Jeanet Woldring Leestijd: 2 minuten
KPN komt klanten tegemoet na de grote landelijke storing op Interactieve TV van vrijdag en zaterdag. Door de storing konden de klanten van KPN, XS4ALL en Telfort geen gebruik maken van de dienst. Ter compensatie krijgen alle klanten van interactieve televisie een week gratis toegang tot Programma Gemist. Tevens krijgt men in december drie gratis films.
Programma gemist
KPN geeft via haar website aan dat de klanten de programma’s van vrijdag 20 en zaterdag 21 november een week lang gratis kunnen terugzien via de dienst Programma Gemist. Daarnaast krijgen de klanten in december drie films cadeau. Informatie hierover volgt voor 1 december. Ook de KPN-dochterondernemingen Telfort en XS4ALL hebben aangekondigd hun klanten tegemoet te komen door de programma’s van vrijdag en zaterdag een week lang beschikbaar te stellen via de dienst Programma Gemist.
Storing
De storing bij KPN begon vrijdag rond 11 uur en zorgde in eerste instantie voor problemen met het vaste telefonieverkeer en Internet in een groot deel van Nederland. Ook de televisiedienst Interactieve televisie werkte in veel gevallen niet meer. Aan het begin van vrijdagavond kon KPN het telefoonverkeer en het internet weer herstellen.
In de loop van de zaterdagochtend was 95% van de interactieve televisie-ontvangers weer aangesloten en in de loop van de zaterdagmiddag konden alle klanten van KPN en de dochters Telfort en XS4ALL weer gebruik maken van Interactieve televisie.
Via een speciale pagina geeft KPN meer informatie over de compensatie en over de verrichten handelingen indien men nog altijd geen televisiesignaal heeft.
Jeanet Woldring is ruim 20 jaar als directeur verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Ze is eindredacteur van de content, nieuws- en persberichten op de Bencom websites. Jeanet is gespecialiseerd in het onafhankelijk vergelijken van telecom, energie en verzekeringen voor zowel de zakelijke als consumentenmarkt. Door jarenlange ervaring heeft ze een brede kennis van de ontwikkeling van deze geliberaliseerde markten en schrijft er ook regelmatig over.
Laatste nieuws
-
Regelmatig overstappen naar nieuwe provider scheelt tot wel € 250 per jaar
30 sep Door regelmatig over te stappen, kun je jaarlijks wel € 250 op internetkosten besparen. Toch stapt m...
-
Odido introduceert 5G voor thuis en gaat concurrentie aan met glasvezel
5 sep Odido introduceert in oktober 2024 5G internet voor thuis. Dit snelle internet is beschikbaar in hee...
-
Hoe herken je een onveilig wifi-netwerk?
22 mei Een openbaar wifi-netwerk gebruiken is nooit veilig, of je nu een wachtwoord gebruikt of niet. Wat m...
-
Wij vergelijken al 25 jaar
25 okt
-
T-Mobile heet vanaf nu Odido
5 sep T-Mobile Nederland gaat vanaf 5 september 2023 verder als Odido. Dit geldt voor de merken T-Mobile e...