Caiway reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Caiway
- Geen!!!
- Neem degelijk personeel aan!!
- Donderdagavond storing gemeld maar met behulp van de servicedesk medewerkers de storing niet kunnen verhelpen. Volgende dag 09:00 stond er een monteur voor de deur is is de storing verholpen. Snel en absolute klasse Caiway!!
- n/a
- Modem en ontvanger vervangen , maar "storing"niet opgelost.
- Er wordt aan gewerkt is hun reactie na meer dan 15 meldingen.
- Geef aan wat de reden van dit probleem is en los het op.
- Dit hoeft toch geen 5 weken of nog langer te duren. Ik wacht nog steeds, maar vrees dat de overeenkomst tussen Caiway en Delta is gewijzigd. Indien dat de reden is moeten ze dit meedelen en tevens aangeven dat er niet volgens contract gehandeld wordt.
- Alles goed een 10+
- Niks gewoon zo doorgaan. Alleen de monteurs door Guidion veel beter controleren!!
- Klantenservice hangt gewoon op of (tegen mijn wil) verbind je door naar een bedrijf waarvan ze weten dat het gesloten is. Al 20x mijn verhaal gedaan, omdat we steeds opnieuw moeten bellen. Als je een mailadres zoekt, vraag de chat van Caiway, ze zullen eerst liegen dat ze geen mail adres hebben, na 30 minuten komt er toch een e-mail adres uit.
- Op mail wordt totaal niet gereageerd!
- Niet liegen!
- Klantenservice medewerkers in staat stellen iets te doen voor de klant.
- Ze kunnen niet terugbellen, ze kunnen niet mailen, ze kunnen niet doorverbinden, ze kunnen de manager niet roepen/ vragen mee te kijken/ escaleren als ze niet geen passende oplossing kunnen vinden.
- Ze kunnen niet eens hun eigen leveranciers bellen of hun opdracht geven, er wordt verwacht dat je als klant ALLES zelf regelt. Ook al ligt het gebrek totaal bij Caiway!
- Weinig tot geen storingen bij Internet en TV beeld. Internet kan soms traag zijn.
- Draadloze verbindingen met boosters verbeteren en betere en eerlijke communicatie hierover.
- Geen
- Klanten service, vertel de waarhedi gelijk, beloof geen dingen die niet waar zijn.
- Het WAS een prima klantvriendelijk bedrijf tot ca 4/5 jaar geleden.
- Geen idee. Denk niet dat de slechte reputatie nog te redden is.
- geen
- Alles
Het beeld hapert steeds. Geluid loopt niet gelijk met de beelden. Zeer vervelend kijken p deze manier
Wat een BUT toko is dat,het zoveelste…
Wat een BUT toko is dat,het zoveelste probleem met caiway.4 mnd over een gekomen om het 06 abon te verlengen. Nu 25-9 nog steeds bezig om wat mondeling is afgesproken terug te zien in een contract ,volgende week gaat het nw abon in, al gezegd tegen caiway geen contract GEEN verlenging. Verzin voor u begint.met deze organisatie!!!!!!
Fantastische service!
Caiway geeft aan dat de programma's kunnen worden opgenomen.
Caiway biedt ook op kanaal 40 ARTE aan.
Sedert begin juni isaroeleveld22@ het niet mogelijk om na 18.00 uur programma's op te nemen.
Volgens hun ligt het aan mijn Modem en/of TV ontvanger.
Ik heb aangegeven dat dit zeer onwaarschijnlijk is omdat dit probleem zich bij meerdere aansluitingen voordoet, ook bij Delta in Zeeland en diverse aansluitingen in de directe omgeving..
Afgelopen zaterdagmiddag gebeld met Caiway. De "monteur die alles aangelegd" had was heel slecht. Hij ging de dag ervoor weg zonder dat internet werkte. Zaterdagmiddag een kwartier met de helpdesk gebeld met een zeer deskundige en behulpzame en geduldige medewerker en alles werkt! Grote klasse Caiway. Het kan dus wel!! Een 10++ voor de service.( Ik ben geen klant, maar ik heb een pas verhuisde vriend geholpen)
Super slechte klantenservice!
Vele internetstoringen!
Geen i technische oplossing of vervangend internet of een vooruitzicht op…
Super slechte compensatie, ondanks aantoonbare VEEL grotere schade!!
Na een week nog steeds geen internet, ook geen verwachting op herstel.
Caiway neemt geen verantwoordelijkheid, maar probeert af te schuiven naar Delta. Dan zouden we alweer vrij moeten nemen om een monteur te ontvangen die technisch niets kan betekenen… We hebben geen contract met Delta, maar met Caiway.
Dat wordt een kortgeding, lastig dat het zo moet!
Slechte kennis van draadloos verbinden bij interactief TV ontvangst. Communicatie met medewerkers is zeer slecht. Weinig kennis.
Na 14 jaar is de modem gammel maar hij doet het nog, dus geen vervangen want ja hij doet het nog. Dit was het antwoord nadat 3 medewerkers een nieuwe haddeen beloofd. Om vervolgens gewoon hartelijk te worden uiteglachen hoe stom dat je bent. Het enige wat je kan doen is een ander pakket nemen of overstappen.
Dag na de beëindiging van mijn contract met Caiway werkt mijn e-mailaccount niet meer, terwijl ik wettelijk het recht heb dit e-mailadres nog 6 maanden te gebruiken. Bij elk contact wordt het "doorgezet" (2x per chat en 1x telefonisch). Bij het 3e chatcontact werd het ineens doorgezet naar de technische dienst/afdeling oid. Wat hebben die vorige 3 dan gedaan? Het doorgezet naar de prullenbak? Na 3 weken ineens een SMSje dat de storing is opgelost met excuses voor het ongemak! Ik weet niet welke storing is opgelost, maar mijn e-mail werkt nog steeds niet. Het is een grof schandaal. En dat na 20 jaar klant te zijn geweest. Ze vragen niet eens waarom je weggaat. Dat zegt al genoeg.
Ik had een abonnement aangevraagd bij Caiway, en het hele proces was een nachtmerrie. Ik heb maar liefst 32 keer contact moeten opnemen om een aansluiting te laten realiseren. Uiteindelijk zijn er twee monteurs langsgekomen, waarvan ik op de eerste maar liefst 3 uur heb moeten wachten. Alsof dat nog niet erg genoeg was, moest ik ook nog eens ter plekke 107 euro betalen. Deze ervaring was ronduit schandalig en totaal onacceptabel.