Caiway reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Caiway
- geen
- Zorgen bereikbaar te zijn voor klanten die een storing melden. En zorgen dat de medewerkers ook actie laten nemen die aansluit bij het gemelde probleem
- Geen pluspunten, drama!!
- Waar zal ik eens mee beginnen….
- Na 35 bundels internet en bel gesprekken ben ik niks verder gekomen . Wel gezellig zit thuis met een gebroken been . En wonen met 8 man in huis .(zonder internet )
- Niks aan verbeteren super bedankt
- We love caiway opa oma papa en mama en 4 kinderen zonder internet 😂😂
- Ze komen iedere keer opnieuw tot de conclusie dat het kastje van de tv stuk is......
- Maar ze doen er niets mee.....stelletje klungels...
- Klantenservice of technische dienst hoe ze zich ook noemen vervangen door mensen met verstand (van zaken)
- Helaas
- Service
- Geen. Ik heb in het verleden alleen maar problemen gehad met de TV internetverbinding. Slecht bedrijf!
- Luisteren naar wat klanten willen en niet prijzen verhogen bij slechte producten (je eigen zakken spekken).
- Geen!!!
- Neem degelijk personeel aan!!
- Donderdagavond storing gemeld maar met behulp van de servicedesk medewerkers de storing niet kunnen verhelpen. Volgende dag 09:00 stond er een monteur voor de deur is is de storing verholpen. Snel en absolute klasse Caiway!!
- n/a
Klantenservice bijna onbereikbaar en niet oplossingsgericht bij storingen. Bij ons zaten meerdere adressen zonder TV maar het lukte niemand om dat gemeld te krijgen, digitale assistent werkt niet, medewerkers via de chat onbereikbaar, telefoonnummer meestal onbereikbaar. En als je dan eindelijk een medewerker te pakken krijgt en je legt uit dat er een klacht in de hele straat is, willen ze dat er bij jou thuis gecontroleerd wordt of de draden wel zijn aangesloten. En Wordt er doodleuk gezegd dat ze ERNAAR STREVEN na 3 dagen langs te komen.
Januari 2025 verhuisadres doorgeven, welk per 10 februari 2025 zou ingaan, zowel voor het oude adres als het nieuwe adres.
Bevestiging hiervoor ontvangen. Tot zover geen problemen.
Nu komt het!!
Vanaf 10 februari geen internetverbinding!
Caiway (internetprovider), Cogas (netbeheerder) en BAM (uitvoerdersbedrijf) gebeld!
Na 4 weken en 2 verschillende ‘graafploegen’ kwamen ze erachter dat er een kabelbreuk was, welk niet te repareren was. Jammer, maar goed, overgestapt naar KPN.
Bij Caiway kon ik dan wegens overmacht kosteloos overstappen en de 4 weken dat ik geen internetverbinding had zou worden gecompenseerd!
Om dit te realiseren heb ik, ik ben de tel kwijt, tig keer moeten bellen.
Op de een of ander manier lukt het ze daar op kantoor nog steeds niet om dit voor elkaar te krijgen!!
Maar ik krijg wel netjes op tijd een mail dat ik het bruikleen apparaat binnen 14 dagen moet retourneren, anders worden kosten in rekening gebracht EN ik krijg nog steeds facturering mails!!
Ook hiervoor tig keer moeten bellen! Helaas moet ik elke keer weer hetzelfde verhaal doen om het duidelijk te maken, omdat je elke keer een ander krijgt te spreken, die begrijpelijk de situatie moet inlezen van de eerdere gesprekken die zijn vastgelegd.
Degene maakt dan weer zijn eigen verhaal op en zet een actie uit dat nooit wordt opgepakt!! De cirkel is rond.
Ze kunnen heel simpel mails versturen over retourneren apparatuur of facturering, maar zodra het over annuleren/beëindigen of compensatie gaat, wordt het een groot drama en kunnen ze het niet uitvoeren en elke keer maar aanhoren dat ze het heel vervelend vinden voor mij en dat ze ermee aan de slag zullen gaan…
Caiway Noway!!!
Super bedrijf we hebben al 8 dagen geen internet . Ze sturen
Bedrijven/ monteurs aan van top kwaliteit. Onze klacht er is een leiding geraakt zijn twee kabels door midden . Zie foto Komt er na 8 dagen iemand kijken .om te kijken . (Of de foto klopt) volgende week maandag komt er een monteur 😂😂
Zeeeeer slechte klantenservice die zich ook gelijk de technische dienst noemen!!
Totaal ongeschikt!!!
Wat een slecht bedrijf. Waar ik woon heeft Caiway monopolie. Ik kan dus bij niemand anders terecht voor internet. 5g is geen optie vanwege onvoldoende bereik. Caiway heeft uitsterfbeleid op coax kabel en doen daarom geen werkbaar voorstel. Als ik vraag om glasvezel (wat de buren ook hebben) geeft Caiway niet thuis omdat ik achter het lint woon. Als ik contact probeer te krijgen met de afdeling expansie wordt je rustig 60 minuten in de wacht gezet waarna de verbinding wordt verbroken. Terugbellen doet caiway natuurlijk niet aan. Waardeloze club. Misschien dat men hierop reageert?
De prijs 2024 en 2025 twee keer flink verhogen. Caiway stuurt je met een kluitje het riet in met een vaste klanten korting. Dit stelt niks voor t.o.v. de twee jaarlijkse verhogingen. Daarbij is er geen manier om hier vanaf te komen. Geen enkele andere aanbieder levert glasvezel in dit gebied. Kwaliteit van Caiway is zeer slecht! Doet ACM hier een keer wat aan. Hoe zo marktconcurrentie !!!
Contact met Caiway is niet te doen. Ik wil mijn decoders omruilen voor smartcards ben de hele dag al bezig om contact te krijgen.
Het beeld hapert steeds. Geluid loopt niet gelijk met de beelden. Zeer vervelend kijken p deze manier
Wat een BUT toko is dat,het zoveelste…
Wat een BUT toko is dat,het zoveelste probleem met caiway.4 mnd over een gekomen om het 06 abon te verlengen. Nu 25-9 nog steeds bezig om wat mondeling is afgesproken terug te zien in een contract ,volgende week gaat het nw abon in, al gezegd tegen caiway geen contract GEEN verlenging. Verzin voor u begint.met deze organisatie!!!!!!
Fantastische service!