CanalDigitaal reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CanalDigitaal geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over CanalDigitaal. Is CanalDigitaal je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over CanalDigitaal
- Geen
- Niet blijven herhalen dat er betaald moet worden maar luisteren naar de klant.
- En als er bij Canal Digitaal wat veranderd zodat de zenders weg zijn, niet verwachten dat er toch betaald wordt.
- Geen!!!!!!
- Alleen maar verbeterpunten! Luister naar de klant en behandel hem of haar niet als een volslagen idioot, die niets weet.
- geen pluspunten
- val je klanten niet lastig met je idioten aan de top.
- Zou het eigenlijk niet weten alles is en was super slecht
- Alles maar vooral aftersale
- GEEN
- ALLES
- Na jaren hun TV pakketten over 2 verschillende satellieten te hebben uitgezonden hebben ze het voor elkaar gekregen om dit via 1 Satelliet te doen hoor knap hoor er passen maar 1500+ zender op 1 Satelliet.
- Ontvangst kwaliteit, apparatuur,klantenservice, contract en algemene voorwaarden.
- GEEN
- Een door en door rotte organisatie, de ene medewerker liegt nog harder dan de andere !!
- Ook al bestel je de ontvanger via een installateur vindt ik toch dat je recht hebt op de gratis schotel. Wat is het verschil?
Zolang je een abonnement hebt is er niets aan de hand, na 18 jaar opzeggen dat is een probleem.
Van de ene op de andere dag zwart beeld geen kanaal meer te krijgen.
Opgebeld en het advies was een andere kop.
Die erop gezet, nog steeds geen beeld.
Na een week proberen nog niets, dus abonnement opgezegd.
Nu moet ik dus 1,5 maand betalen ( € 64) voor 10 dagen tv kijken.
Vind dit niet klantvriendelijk en voel me behoorlijk opgelicht.
Zal niemand aanraden om naar Canal Digital te gaan.
Ze zijn duur, niet klantvriendelijk en je moet gewoon betalen terwijl ze geen dienst leveren.
Meerdere keren contact gehad, zowel voor als tijdens onze vakantie, maar telkens krijg je vanaf het begin het idee, dat men gewoon niet wil helpen. Eerste contact……nou ehhh….u installeert maar de dishpointer app en de rest wijst zich vanzelf?.. Tweede contact en nadat we reeds met 3 mensen een poging hebben gedaan, om de schotel in te stellen, krijg je een studente aan de telefoon, die gewoon een lijstje afwerkt en geen idee heeft, wat ze doet!!! Krijg je ineens de opmerking van haar, dat de kabel vermoedelijk defect is??? Ik geef haar aan, dat dit niet het geval is, aangezien ik de satellietfinder had aangesloten en 13,4 volt op dit apparaat ontving. Tja, dan doet u waarschijnlijk toch iets niet goed, krijg je dan te horen. Ik gaf aan, dat wij vermoeden dat de dubbele kop waarschijnlijk defect zou zijn, nou….nee hoor, dat is hoogstonwaarschijnlijk……later nog weer iemand die over dit soort dingen begon te praten. Luister naar de klant en wat deze aangeeft!!!!! Wat een waardeloos bedrijf is dit. Ik ben terug gekomen van de vakantie en heb die schotel direct aan de kant gesmeten. Ik ga er niet meer achteraan. Helemaal klaar met die gasten, liever lui dan moe en zeer klantonvriendelijk!!!!! Geen goed woord voor over.
Ik denk dat dit het slechtste internetbedrijf is dat je in Nederland kunt kiezen. Ik heb een abonnement geannuleerd, maar wacht nu al bijna 13 weken op terugbetaling. Ronduit schandalig en de communicatie is zeer slecht. Ze hebben al vijf keer aangegeven dat de betaling ingepland was, en deze week beweerden ze ineens dat ze geen bankrekeningnummer hadden. Ga niet met hen in zee! Je zult er spijt van krijgen.
Na 20 jaar satelliet kijken opeens zwart beeld. komt schijnbaar omdat managment niet overeen kan komen met een satelliet parter en daardoor gedwongen wordt om bandbreedte te creeren. Dat doen ze dus ten koste van de klant. deze krijgt opeens een zwart beeld. en het advies om maar vanalles en nog wat opnieuw aan te schaffen. Gepruts aan de top, val je klanten daar nuet mee lastig.
Genoodzaakt om het abonnement stop te zetten. er zijn genoeg alternatieven via internet deze dagen.
Zeer slechte communicatie en als je je geld terug wilt wat ze zelf belooft hebben moet je langer als 3 maanden wachten. Ook als je er dan een berichtje achteraan doen moeten ze dit intern overleggen. Conclusie zijn nu 4 maanden verder en n nog steeds niks.
Echt een grote schande voor zo’n bedrijf
Waardeloos die ontvangers met geintegreerde kaarten.
Voor elk kastje heb je een nw pakket nodig
Deat betekent dat als je 3 ontvangers hebt en op al die drie kastjes het royaal pakket wilt zien je 3X de pakketprijs van 36 95 betaald dus PER MAAND RUIM 100 EURO !!!
En....dan kun je nog niet eens zien wat je belooft wordt.
Ik had nl het royaalpakket besteld ( na info inwinning bij csnal digitaal zelf ) om de formule 1 te kunnen kijken.
Een maan later hoorde ik dat het seizoen alleen te zien was bij Viaplay.
Masr annuleren vh pakket kon niet meer !!
Brandhout dus.
Dus.....ADVIES.....Joyne !!
Ik zou Satelliet TV alleen aanraden voor mensen die zelf handig genoeg zijn om hun schotel uit te richten, anders gaat het je op den duur veel geld kosten. Als je alleen maar de zenders wilt kijken die andere aanbieders in hun pakketten hebben zou ik er ook niet aan beginnen. Zelf kijk ik met veel plezier TV via Satelliet, maar dat is wel te danken aan de goede schotel die ik heb hangen die 4 verschillende satellieten ontvangt. Ik woon in het westen en ontvang daar de Astra 2 en deze heeft een enorme hoeveelheid gratis Britse zenders in HD waaronder de reclameloze BBC 1t/m4. Ik heb een Roemeense vrouw en via de Eutelsat 16E kan ze ook 4 Roemeense zenders gratis ontvangen. Omdat we geen 2e decoder voor de Nederlandse zenders willen maken we met veel tegenzin gebruik van de diensten van Canal Digtaal. Dit is al zoveel jaren slecht dat ik niet geloof dat het ooit goed komt. De apparatuur die je bij hun kan kopen of lenen is bagger en als je zelf goede apparatuur koopt werkt de module van Canal Digtaal er niet goed mee. Een voorbeeld hiervan is als je 1 Canal Digtaal zender opneemt en een ander kijkt, dit lukt bijna nooit. Terwijl dat bij Joyne (een provider die helaas gestopt is) geen probleem was. Ook met vrij te ontvangen zenders is dit geen probleem. Van de streaming en opneem faciliteiten heb ik nooit geen gebruik gemaakt omdat mijn 7 jaar oude Android TV niet werkt met de applicatie van Canal Digitaal. Maar ja waarom zou je ook als je een quadtuner hebt met 2TB aan harde schijf. Als je na dit gelezen hebt toch nog overweegt een Canal Digitaal Abonnement te nemen lees dan eerst goed de service voorwaarden door op hun website die zijn net zo slecht als de rest van hun service. Laatste Tip het maakt niet uit wanneer je contract hebt afgesloten in Juli word het abonnement geld verhoogd volgens de inflatie index (zal dit jaar wel 6 a 7% zijn)
Ik vind het een slechte zaak dat je deze rommel alleen via de telefoon kan opzeggen. Alle andere aanbieders kan dit gewoon online. Slechte kwaliteit en stomme medewerkers
de meest klantonvriendelijke firma die ik ooit tegen ben gekomen, wat een stelletje naaiers bij elkaar.
Ik had per ongeluk een verkeerde keuze aangekruist, en zag dat pas later, nu wordt ik o.g.v. hun algemene voorwaarden gehouden aan die (per abuis) gemaakte keuze !!
Ontvanger besteld via de installateur (bij kanaal digitaal) abonnement afgesloten via kanaal digitaal. Nu geld ineens de actie niet meer en kan ik fluiten naar de gratis schotel. Waardeloos....