Delta reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Delta geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Delta. Is Delta je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Delta
- 1. netwerk is niet stabiel, presteert ondermaats.
- 2.Klantenservice is niet klantvriendelijk, extreem traaag en heeft nauwelijks adequate kennis
- Sneller internet maar veel storingen!
- De buiten bundel Kosten standaard op 0,- zetten en dan indien gewenst aan. Nu is dat andersom en wanneer je voor het eerst bij delta komt wordt daar echt niet op gewezen, dus dan kan je de eerste keer flink geld aftikken
- Internet werkt
- Afspraken nakomen
- Geen enkel pluspunt te noemen.
- Vlotter en snellere duidelijke communicatie en handelen.
Sinds de overname van Caiway door Delta is mijn internetverbinding aanzienlijk trager geworden. Ondanks dat ik glasvezel heb, haal ik vaak nog niet eens 30% van de beloofde snelheid. Dit is niet alleen frustrerend, maar roept ook vragen op over de daadwerkelijke prestaties van het netwerk.
Daarnaast laat de klantenservice veel te wensen over. Pogingen om contact op te nemen leiden vaak tot lange wachttijden, plotseling afgebroken chats of doorverbindingen zonder duidelijk antwoord. Wanneer ik eindelijk iemand te spreken krijg, duren reacties soms meer dan vijf minuten en krijg ik een standaardantwoord waar ik weinig mee kan. Een formele klacht indienen blijkt ook een uitdaging, wat het gevoel versterkt dat Delta problemen liever vermijdt dan oplost.
Al met al wekt deze ervaring de indruk dat de geleverde dienst niet overeenkomt met de beloften en dat er weinig transparantie is over de werkelijke prestaties van het netwerk. Dit is niet wat je mag verwachten van een betrouwbare internetprovider.
Overgestapt van kpn vanwege de noodzaak sneller internet, hierdoor verlies kortingen kpn voor mobiel. Dus ook voor mobiel nu bij delta. Echt waardeloos! Kids abonnement bij delta staat niet standaard op 0,- kosten buiten de bundel waardoor ik nu 50,- extra moet betalen. Bij kpn stond dit automatisch uit! Data van familieabonnementen kan onderling niet worden gedeeld en wanneer ik toevallig eens naar een ander eu land wil bellen dan moet ik die kosten buiten bundel steeds aanzetten en dan weer uit. Bij kpn belde ik in de hele eu binnen mijn bundel voor dezelfde prijs als nu bij delta. Kortom, nooit naar delta overstappen!
In tegenstelling tot aangegeven een maand te vroeg aangesloten. Bovendien onterecht administratiekosten in rekening gebracht terwijl aanbieding aangaf dat er geen eenmalige kosten zouden zijn. Toch nog een 3 omdat administratiekosten relatief eenvoudig gecrediteerd zijn na rappel.
Je krijgt een telefoonnummer om een andere afspraak te maken via whattsapp. Maar er wordt niet meer op gereageerd. Waardeloos bedrijf.
Geprobeerd om het internet uit pakket op te zeggen i.v.m verkoop huis in okt. 2024 zat volgens klantenservice nog vast tot 1 Mai 2025 als ik gelijk opzeg moest ik dit bedrag ineens betalen. Ík besloot om dan pas in 2025 op te zeggen toen ik dat telefonisch wilde doen vertelde mij een andere medewerker dat ik helemaal geen contract had dus dat de eerdere info niet correct aan mij was doorgegeven ,sindsdien wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd (teveel betaalde € 305,00 kon ik niet terug krijgen wel ter compensatie € 25,00 hier ging ik niet mee akkoord . In een volgende telefoongesprek kon servicemedewerker na overleg met zijn supervisor deze mij € 40,00 aanbieden ter compensatie.
Niet Akkord. Het door deze medewerker doorgegeven e-mail adres voor het indienen van een klacht klopte niet. Nu 2 facturen terug kunnen boeken , wordt vervolgd.
Contractueel gegarandeerde wijzigingen aan pakketten worden eerst maanden uitgesteld en vervolgens door technische omstandigheden verhinderd. Blijf weg, de slechtste steun die ik heb meegemaakt.
Waardeloze service en vreselijk klant onvriendelijk, vraag je om een nieuwe modem omdat deze 20 jaar oud is willen ze perse een monteur sturen.
#0 jaar klant geweest nu overgestapt.
Echt nooit aan beginnen. We hebben nu al drie maanden problemen met de internetverbinding en zijn in een eindeloze loop terecht gekomen:
1) je zit urenlang te chatten en in de wachtrij voordat je iemand te spreken krijgt die er überhaupt iets zinnigs over zegt,
2) dan moet je elke keer weer op dezelfde vragen (lampjes op modem etc.) antwoord geven ook al geef je aan dat je dat al tig keer hebt gedaan,
3) dat urenlange contact levert niets om maar je komt dan een stapje verder naar iemand die er iets meer van weet,
4) er komt dan een monteur langs die constateert dat het aan de verbinding van Delta ligt maar hij kan het niet oplossen,
5) vervolgens wordt er van alles zonder enige communicatie gedaan zonder dat het ook maar iets oplost,
6) dan belt plotseling iemand die beweert dat je zelf van alles moet doen om het probleem op te lossen. Je legt geduldig uit dat je dat niet nog een keer doet omdat je dat al in eerdere rondes al hebt gedaan, foto's als bewijs van hebt gestuurd etc. maar dat dit ook niets heeft verholpen,
7) vervolgens wordt er niet opgeschaald naar iemand die er echt verstand van heeft maar krijg je doodleuk te horen dat ze je dan niet kunnen helpen,
7) op de vraag hoe je van Delta af kunt omdat je nu al maanden zonder goed werkende verbinding zit krijg je doodleuk de einddatum van je contract door..
8) vervolgens begint het hele circus weer bij punt 1 en zo zit je maanden zonder normaal werkende verbinding.
Geen motivatie, alleen frustratie! Ik wacht al vanaf september op mijn internet en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Het thuiswerken geeft problemen met gevolgen. Ik zal deze partij ook zeker niet aanbevelen bij anderen.
zeer opdringerige verkoper aan de deur gehad.
nooit van mijn leven wordt ik klant