Delta reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Delta geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Delta. Is Delta je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Delta
- Werkelijk geen.
- Dit bedrijf is niet meer te helpen.
- Geen
- Klachtenafhandeling (en de communicatie hierin);
- Snelheid aanleggen glasvezel
- Stabiel internet en tv-signaal.
- Tv-app is traag met zenders wisselen.
- Tot nu toe geen positieve dingen kunnen vinden.
- Afspraken nakomen en eindelijk glasvezel komen installeren bij ons.
- Geen gevonden
- Zie hierboven, plug and play modems leveren.
- Als je een klant van een ander overneemt, zorg dan dat je de instellingen overneemt.
- Geen. Slechtste service ooit.
- Intern laten controleren dat afgesloten abonnementen ook bij Netwerken terechtkomt en zij weten dat er wat aangelegd moet worden.
- Stop met liegen over de bedenktijd.
- Probeer voor de verandering eens naar de klant te luisteren en mee te denken over een oplossing.
- Stop met het verwijzen naar Delta Netwerken of de monteur. Ben nog nooit zo vaak van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug als bij dit bedrijf.
- Als het werkt is het goed. Prima pakket TV-zenders en internet (met vast IP-Adres) is erg prettig.
- Zorg voor meer stabiliteit. Wanneer dit nog een periode zo blijft zal ik namelijk wel overstappen naar een andere provider.
Meer dan 3 maanden bezig geweest om een glasvezel kabel aan te laten sluiten voor onze nieuwbouw woning. Afspraak is 3 keer verplaatst en en uiteindelijk kon het niet gemaakt worden, Monteurs na 5 min weer weg en beloofde me dat het snel opgelost zou worden. Na een week wachten toch maar zelf gebeld. Delta ging het uitzoeken. Na 2 weken en een aantal telefoontjes, geen reactie van Delta. Toen de onderaannemer zelf achterhaald en opgebeld. Was binnen een dag geregeld en aangesloten op het huis. Delta daarna meteen gebeld dat de kabel aangesloten was, Delta zou een pakket opsturen en we zouden binnen 2 weken internet en tv hebben. Heel fijn want we wonen er al inmiddels al 1 week. Na 1,5 week een bericht van Delta. Activatie van abonnement. Daar in stond dat we nog eens 3 weken moesten wachten voor alles geactiveerd zou worden. Meteen Delta gebeld en het uitgelegd dat er tot 2x toe beloofd is dat we binnen 2 weken internet zouden hebben . Alles geprobeerd aan de telefoon maar de activatie datum kon niet veranderd worden. ( Lijkt me dat dit gewoon een druk op de knop is en het is geregeld!? ) Met veel pijn en moeite kon er nog een kleine compensatie geregeld worden. Al met al enorm moeizaam en traag proces. En we moeten nog een beginnen met ze ben benieuwd! Vast maar zoeken naar een nieuwe provider voor volgend jaar misschien.
In 2022 (!) in Vianen aanvraag gedaan. Vervolgens hoor je niks. Ik heb nu al een jaar een groen glasvezel kabeltje in mijn voortuin omhoog steken. Als je belt om de aansluiting naar binnen te krijgen, is het antwoord (NA 2 jaar!!!) 'we hebben nu geen ploeg lopen in Vianen, we weten niet wanneer, u krijgt vanzelf bericht'. Nou. Dat hoeft wat mij betreft niet meer. Zoveel slechte service en dan ben ik nog niet eens aangesloten. Wat een baggerbedrijf. Ik blijf wel op de kabel bij Ziggo.
Bedrijf heeft bij mij in de regio zo'n beetje het alleenrecht om glasvezel aan te leggen. Bij onze nieuwbouwwoning werd in januari 2023 een aanvraag gedaan. Vervolgens heeft het tot medio 2024 geduurd voordat er een werkende glasvezelverbinding lag.
Vervolgens doodleuk de factuur versturen en geen enkele intentie gehad om kosten die aanvullend gemaakt moesten worden te vergoeden en/of hierin een tegemoetkoming te doen.
Hierin gaat het me absoluut niet om het geld, maar om het principe dat er vreselijke slechte service verleend wordt (zowel in aanleg, communicatie en klachtenafhandeling).
Derhalve bij deze voor een ieder: wees gewaarschuwd en kies (indien je keuze hebt) nooit voor Delta.
Goede prijs/ kwaliteit
Ik ga op in de samenvoeging Caiway en Delta. Alles wordt beter, sneller en makkelijker, en…..gaat zeker ook wat kosten voor de consument, reken maar van yes
Ik word al maanden aan het lijntje gehouden voor glasvezel die maar niet geïnstalleerd wordt.
Sinds afgelopen donderdag internet via Delta.
Toen de monteur weg was kwam ik erachter dat mijn ip camera niet meer werkte.
Meteen gebeld met de "helpdesk", alleen maar domme vragen en opmerkingen gekregen, toen zelf maar ingedoken.
Mijn camera heeft een statisch ip- adres, anders dan de uitgegeven adressen van Delta.
Dit aangepast in het modem en toen werkte het alleen maar via mijn eigen netwerk.
Na verder gegoogle erachter gekomen dat ik een dynamisch ip adres nodig had.
Dit heb ik zondag aangevraagd, en dinsdag maar weer opnieuw. Toen was het geregeld maar nog geen toegang buitenshuis.
Weer gebeld met de "helpdesk" na 3x uitleggen begreep hij het probleem, maar een oplossing had ie niet. Zij "tip"was u wel eens op Youtube kunnen kijken... pfft
Port forwarden had ie nog nooit van gehoord.
Nu kan ik zelfs het modem niet meer in om nog eea te proberen, het is om gek van te worden.
Morgen maar weer met kromme tenen bellen maar een oplossing via Delta is nog ver weg vlgs mij.
Ik probeer het morgen nog en anders gaat het hele zooitje terug en blijf ik mooi bij Ziggo, die levert een modem die plug and play werkt en ingesteld staat naar het behoren van de gewone consument.
Sinds 24 Juni zijn mijn diensten ingegaan en ervaar ik een probleem met de Nokia Modem. PORT FORWARDING is dichtgezet vanuit DELTA, omdat er met gedeelde IP4 ip adressen gewerkt wordt. Ik heb dus een dynamisch ip adres nodig... Na ongeveer 8 beloftes dat het allemaal binnen 3 werkdagen opgelost zou worden is dit nog steeds niet gedaan. In het laatste telefoontje zei mevrouw tegen mij dat er niks anders op zit dan nog langer afwachten tot de ticket opgepakt wordt... Ik ga inmiddels al de 5e week in. Echt kansloos dit.
Op het moment dat de technische dienst iets moet doen wat lastiger is dan vinkjes aan en uit zetten, weten ze het niet meer en wordt het op de lange baan geschoven in de hoop dat de klant het hierbij laat, maar wel ondertussen de volle factuur sturen!
CEC met de afstandsbediening van DELTA is ook kansloos. Werkt voor geen meter. Alsnog moet ik 3 afstandsbedieningen gebruiken om mijn, TV, DELTA en Audio aan te zetten. Het werkt 2/10 keer wel en 8/10 keer niet.
Het contract annuleren kan ook niet, want dan zegt mevrouw dat port forwarding niet bij het pakket hoort? Snap ze het zelf wel?
IK MIS NU AL ZIGGO EN HEB SPIJT VAN MIJN KEUZE OM NAAR DELTA TE GAAN!
Met vriendelijke groet,
Een ontevreden klant.
Wat heb ik een spijt dat ik niet eerst de reviews over Delta heb gelezen, dan was ik er nooit aan begonnen.
In mei gebeld voor een Glasvezel aansluiting op ons nieuwe adres per 1 augustus. Ik kon 6 weken vantevoren een abonnement afsluiten en dan zou het Glasvezel in huis aangelegd worden. Toch maar wat extra tijd genomen en 8 weken vantevoren een abonnement afgesloten. De monteur zou mij bellen en dan zouden we een datum kunnen afspreken. 2 weken later nog niks gehoord. Klantenservice opgebeld en nummer vd monteur gekregen. Monteur geeft aan nooit informatie vd provider te hebben gekregen en volgende week begint de bouwvak van 4 weken. Eind augustus horen we pas wanneer Glasvezel aangelegd kan worden en dit duurt standaard 12 weken!?
Ok. We werken beide thuis. Hoe overbruggen jullie de tijd dat wij geen internet in huis hebben? Niet. Jullie probleem.
Per direct opgezegd en terug naar KPN. Wat ik niet wist, maar KPN heeft uitgelegd. De 2 weken bedenktijd gaat in vanaf het moment dat het product geleverd wordt en niet vanaf het moment van aanschaf zoals Delta beweert!!!
Al jaren glasvezel. Eerst via Caiway, daarna via Delta. Nooit problemen gehad, maar de laatste tijd is het internet (en daarmee ook de TV) regelmatig instabiel. Internet valt dan een paar minuten helemaal uit.