Jonaz reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Jonaz
- Graag hulp bieden als we al 4 dagen zonder internet zitten
- Niet!!
- Communicatie per direct. Anders zoek n andere provider bv kpn.
- Prijs, Snelheid internet, analoge TV signaal,
- Voor ons nog niets maar een terug kunnen kijken zou fijn zijn maar als dat de prijs jaagt dan hoeft dat niet.
- Geen
- Alles en nog meer zelfs
- Er zijn geen plus punten
- Alles
- Al vijf jaar géén pluspunten!!
- - Communicatie
- - Klantenservice
- - Incasso
- - Administratie
- De snelheid is altijd ok, maar dat geldt inmiddels voor vrijwel alle glasvezel aanbieders.
- Alles is slecht, dus alles zou verbeterd moeten worden.
- Snelheid van internet was goed.
- Administratie
72 uur zonder internet. Morgen tikken we de 96 aan!
Kan wel e-mails (deels) ontvangen doch verzenden niet. Bericht dat het aan de e-mail server van Jonaz ligt. Al bijna 4 weken bijna dagelijks contact met Jonaz om dit op te lossen. De interne organisatie cq structuur is gewoon “ zwaar klote”. Beloven dat dit via een andere afdeling wordt opgelost, zou worden teruggebeld. Niks, nada, -0,0. Beloven veel maar laat ze eerst hun zaakjes oplossen en zeker een betere communicatie zowel intern als extern.
Mijn dochter nam Jonz, alleen internet. Alles goed verlopen. Aardige monteurs en alles snel geïnstalleerd. Internet is razendsnel, bij haar alles boven de 900 Mbps. Wij hierdoor wij ook Jonas genomen, internet, tv en telefoon. Internet werkt goed, iets minder snel dan bij onze dochter maar dat ligt aan de UTP kabel, maar nog steeds alles boven de 600Mbps. Voordeel voor ons is dat Jonas ook nog analoog doorgeeft voor de TV.
Wat we wel missen is het kunnen terugkijken, dat ging bij Ziggo erg makkelijk, maar daar betaal je dan ook het dubbele voor en de helft minder internetsnelheid.
Nu een beetje problemen met het TV signaal, blokkerig. Coax vernieuwd en een nieuwe versterker voor het tv signaal. Tot nu toe geen succes. Het is ook wisselend en weet dus niet of dat aan Jonas of de tv ligt. Moet ik dus nog even uitzoeken.
De rekeningen komen iedere maand via mail binnen en er wordt ook afgeschreven.
Afspraken gemaakt monteur is geweest en nog steets geen internet iedereen kijk naar een andere provider deze is zo slecht gewoon geen woorden voor
Het is 3 keer niks slechte mensen slechte afspraken raad iedereen af om hier internet te nemen heb er nu alweer spijt van en ga het ook gelijk opzeggen
Ben al vele jaren abonnee (all in) bij JONAZ. De erste paar jaren prima! Goed contact, rechtstreeks contact met oprichters, goede ondersteuning. Nu al vier jaar onregelmatige incasso, géén respons van de 'klantenservice'. Men weigert botweg om maandelijkse facturen en bel-overzichten te sturen. Inmiddels een jaar (!) achterstand v.w.b. incasso's. (Slim!: met betalingsachterstand kan je niet opzeggen..!)
Televisie, telefoon en internet zijn redelijk stabiel, slechts zelden hapering.
Wacht JONAZ op overname/uitkoop door grotere partij....?
Ik ben al meer dan een jaar geen klant meer, maar ze blijven geld incasseren voor maanden nadat ik had opgezegd. Ik heb ze dit laten weten en verzocht om een reactie waarom dit gebeurt, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Ook toen ik nog klant was, incasseerden ze de ene maand wel en de andere maand niet. De backoffice lijkt me ontzettend slecht geregeld. Het internet was verder wel stabiel. Zo nu en dan een tv storing, maar niet buitensporig. Mocht je geen klant meer zijn, houd je bankrekening dan goed in de gaten!
Er is geen contact mogelijk. Ik heb al een jaar niet betaald meer. Er wordt niets afgeschreven. Bizar. Wel Internet.
Reacties
De klantenservice en administratie van Jonaz zijn een regelrecht horrorverhaal. Er IS geen klantenservice. Ik heb langer dan een jaar moeten wachten op het contract en op de eerste factuur. Hiervoor heb ik 12 keer contact opgenomen met de administratie van Jonaz, waarvan 11 keer beloofd werd dat ik binnen een week de gegevens zou krijgen. Daarbij komt ook nog dat wanneer internet uitvalt, er niet wordt ingegrepen tussen 17 uur 's middags en 9 uur 's morgens. Sowieso worden storingen traag verholpen. Duurt minimaal 12 uur, soms dagen.
Onbetrouwbaar
Vraag me überhaupt af of dit een echt bedrijf is. Er wordt niet gereageerd op vragen per telefoon of mail.
Incasseert op momenten dat het hen uitkomt. Maanden niets afgeschreven en dan ineens 2x per maand. Ik ben weg..