KPN reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over KPN
- Geen
- Heel veel
- Vriendelijkheid
- - service
- - zuinig omgaan met (vaste) klanten
- - niet voor alles los extra moeten betalen terwijl je wel reclame maakt hoe goed je bent voor klanten en perfect wifi/internet regelt in ieder huishouden
- Geen
- Beter meedenken met de klanten de mail met de verhoging van het abonnement kunnen ze toch ook goed regelen.
- Ik was klant bij KPN en ben weggegaan ivm storingen op de tv.
- Ziggo was goed maar kpn had glasvezel en een mooi aanbod om over te stappen mijn digitene heb ik al heel lang en is mijn eerste kastje nog.
- Geen.
- Klantenservice weet ook vaak niet wat ze kunnen.
- Alleen maar pluspunten
- Nvt
- Geen
- Luisteren niet naar klant
- geen pluspunt voor mij.
- klantenservice en internetservice
Wat een slecht bedrijf en klant onvriendelijk
Ik heb me laten adviseren door kpn en een contract afgesloten van 2 jaar voor internet in spanje via een mifi router maar het doet helemaal niks en ik wil mijn geld terug maar dat kan niet dus ik moet gewoon 2 jaar betalen en krijgen er niets voor terug criminelen zijn het zonkun je wel winsten maken overvde rug van een ander
Vandaag na vele keren opnieuw contact gehad met klantenservice van KPN gezien de wifi wederom niet functioneert op de bovenverdiepingen. Zeer vriendelijke dame aan de lijn en resetten van de KPN wifiversterkers geprobeerd. Helaas zonder succes en mogelijk zijn kpn wifiversterkers kapot. Garantie hierop is 2 jaar en je moet deze zelf opnieuw kopen of kan ze huren ???
Na de laatste update van KPN begin februari heb ik problemen met mijn wifiversterkers.
Aan de dame van de klantenservice aangegeven dat KPN internet in gehele huis garandeert en waarom ik dan zelf hiervoor moet betalen terwijl ik maandelijks al €75 betaal voor internet en tv??
Ze geeft aan dat wifi niet gegarandeerd wordt en dit voor eigen kosten is.
Ik ben alles behalve tevreden over de wijze van handelen van KPN, zeker gezien ik al klant ben vanaf 2021 en ook met mobiel.
Ik zou KPN alles behalve adviseren en zodra ik kan overstappen naar ziggo of iets dergelijks dan doe ik dat zeker.
Het is fijn dat de mensen van de klantenservice vriendelijk zijn alleen lost dit niet mijn probleem op.
Zonde dat zo’n groot bedrijf met zulke mooie reclames zo met vaste klanten omgaat
Bij het over gaan van Ziggo naar KPN heb ik vaak te maken gehad met een defect van de glasvezel verbinding deze brak nog wel een in de kpn kast en dan komt er na 2 weken al een monteur en geen WiFi is ook geen deurbel of andere dingen die op je WiFi werken.
Nu heb ik steeds storing met de digitene , vraag een nieuwe of vervangende en moet ik hem eerst opzeggen en opsturen en daarna weer abonneren en krijg ik een nieuwe.
Ik weet niet of dit aan mij ligt maar vind het best omslachtig.
De mensen aan de telefoon zijn vriendelijk en kunnen er waarschijnlijk niets aan doen denk ik.
Groet,
Joop
17-03-2025
KPN N.V.
T.a.v. Klantenservice / Juridische Afdeling
Postbus 2545
3500 GM Utrecht
Betreft: Klacht en verzoek tot restitutie wegens onrechtmatig afgesloten abonnement en misleidende informatie
Geachte heer/mevrouw,
Op 23 september 2023 heb ik in de KPN-winkel te Zutphen, Turfstraat 31, 7201 KE Zutphen, mijn zakelijke abonnementen (internet thuis en één mobiel nummer) laten omzetten naar particuliere abonnementen. Tot mijn verbazing is er zonder mijn medeweten een extra abonnement op mijn zakelijke account afgesloten, waarvan ik niet op de hoogte was. Hoewel hier een e-mail over is gestuurd, is deze ondergesneeuwd geraakt tussen de vele wijzigingsmails van KPN. Hierdoor heb ik deze onrechtmatige afschrijving niet tijdig opgemerkt. Op vrijdag 14 maart 2025 ben ik hier pas van op de hoogte gesteld.
Sinds die datum wordt er maandelijks een bedrag van meer dan €30 afgeschreven voor dit ongewenste abonnement. Dit abonnement is bovendien niet zichtbaar in de "Mijn KPN"-applicatie, waardoor ik geen inzage had in de lopende contracten.
Daarnaast is er nagelaten de toegezegde combivoordeel-korting van €7,50 te activeren. Tevens is mij in de winkel medegedeeld dat ik op mijn adres een internetsnelheid van 200 Mbps zou kunnen ontvangen. Dit blijkt echter onjuist te zijn. Ondanks meerdere contactmomenten in 2024 over mijn internetsnelheid, wordt nu gesteld dat het mijn verantwoordelijkheid was om eerder actie te ondernemen.
Gezien de bovenstaande feiten acht ik KPN aansprakelijk voor de financiële schade en eis ik:
1. Onmiddellijke stopzetting en terugbetaling van het onrechtmatig afgesloten abonnement vanaf 23 september 2023, inclusief alle onterecht geïncasseerde bedragen.
2. Toekenning en verrekening van de combivoordeel-korting vanaf de datum waarop deze had moeten ingaan.
3. Schriftelijke bevestiging van de aanpassingen en een voorstel voor compensatie wegens de misleidende informatie over mijn internetsnelheid.
Indien KPN hier geen gehoor aan geeft binnen een termijn van 14 dagen na dagtekening van deze brief, behoud ik mij het recht voor om verdere juridische stappen te ondernemen en een klacht in te dienen bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Ik vertrouw erop dat KPN dit serieus neemt en op korte termijn met een passende oplossing komt.
Met vriendelijke groet,
Zit al meerdere weken zonder internet verbindingen, gelukkig heb ik een een onbeperkt mobiel contract dus ben ik niet volledig aan KPN gebonden.
Op 14 maart tussen 13.00 en 17.00 in Houten ben ik geweldig geholpen door de monteur om mijn glasvezelkabel weer in orde te maken! Dit was kapot gemaakt door wegwerkzaamheden! De monteur bleef kalm en legde mij alles heel goed uit! Na 4 uur had hij het voor elkaar! Dank je wel en van mij krijg je een 10 voor al je goede zorgen!
Iedere week paar X dat het beeld stil staat en dat je de boel opnieuw moet opstarten. En daar dan ook nog maandelijks moeten betalen. Drama
Vanmorgen een monteur van kpn gehad, om glasvezel aan te sluiten. We zijn prima geholpen en de monteur ging niet weg voordat alles functioneerde.Zeer tevreden‼️
Ben nu een jaar bezig om een André ip adres te krijgen. Maar dat doen ze niet ook al wordt er bestellingen op mijn ip en geven gedaan
Steeds wordt er gezegd dat ik ieder keer een andere ip krijg?? Of ik moet even de modem resetten met een paerclip dan krijgt u automatisch een nieuwe ip
Wat niet waar is?????
Sinds +/- 2 mnd hebben wij glasvezel van KPN. Constant (minstens 5 maal per dag) is de internet weg. Geen andere optie dan een harde reset (stroom uit/aan). KPN klantenservice zegt dat het aan ons ligt en dat wij maar de kpn app moeten gebruiken voor beter bereik. €80+ per maand... Hiervoor kabel van Ziggo, nooit problemen mee en excellente internet.