Odido (voorheen T-Mobile) reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Odido
- GEEN
- Alles
- Geen ene pluspunt
- Alles
- Geen
- Slechte service;
- Komen afspraken niet na;
- Geen oplossingen voor problemen;
- Slechte verbinding;
- Lange wachttijden
- Geen
- Alles
- Helemaal niets
- Alles kan verbeterd worden!!
- Terug naar telefoonlijn. Nooit storingen.
- Geen
- Oplossing gerichtheid
- Geen
- Doe wat je beloofd
Ik weet oprecht niet hoe ze aan die 4 sterren komen, deze mensen zijn niet eens 1 ster waard. Valse mensen zijn het!! Ga geen contract met hun aan!!! Waarschijnlijk zullen het familieleden of vrienden zijn die hun wat meer sterretjes geven of medewerkers van odido zelf, want oprecht niet eens 1 ster kan je deze mensen geven
Slechte wifi slechte klantenservice laat me 35 minuten wachten om vervolgens te zeggen dat er een storing is
Installatie niet goed gedaan door monteur, ondertussen al een maand verder en nog steeds alleen maar problemen. Elke keer wordt er beloofd dat ik teruggebeld ga worden, door iemand die het kan oplossen, maar gebeurt steeds niet. Komen afspraken niet na, super slechte service. Wil je problemen neem dan een abbonement bij Odido.
Een maand wachten op een afspraak met een monteur. Thuis blijven voor de installatie van internet en tv en anderhalf uur na de afspraak nog steeds geen monteur. Bellen en dan blijkt het probleem al de gehele dag bekend te zijn omdat de monteur helemaal niet aan het werk is gegaan. Er kan geen nieuwe afspraak ingepland worden en wij worden wel een keer weer gebeld voor een nieuwe afspraak. Zeer teleurstellend en slecht. Nooit meer Odido
Mensen ga niet met ODIDO in zee!!
Het is een slechte provider die zijn afspraken niet nakomen, ze zijn misschien goedkoop maar daar blijft het ook bij. Apparatuur wat niet werkt. Monteur die niet komt opdagen en bel afspraken komen ze ook niet na.
Heb alleen maar gezeik met ODIDO!!!
Tal van kastjes terug moeten sturen en ze komen niet tot een oplossing....
Mensen kies niet voor ODIDO je gaat er spijt van krijgen!!!
Had geen keus, telefoon werd afgesloten, was prima internet. 11Mb.
Toen 50Mb glas. Geen verschil. Nu gratis 100Mb en het is nog nooit zo traag geweest.
We worden belazerd door glasvezel, kan tegen meerprijs oplossing krijgen voor probleem die hun geven. Dat heet commercie.
Ik kom in de Odido winkel in Purmerend en vertel dat ik niet meer kan bellen en gebeld worden.
Er worden razendsnel handelingen verricht op mijn telefoon en een computer.
Er wordt een nieuwe chipkaart in mijn telefoon gestopt en die doet het ook niet.
Er wordt geconcludeerd dat de telefoon-luidspreker defect is.
Thuisgekomen bedenk ik mij dat ik die luidspreker helemaal nooit gebruik maar telefoneer via de bluetooth op mijn hoortoestellen.
Ook probeer ik de nieuwe chipkaart in een oude telefoon en ook hiermee blijk ik niet te kunnen bellen.
De conclusie is dus verkeerd.
De verbinding komt niet goed tot stand. Als ik gebeld word, neem ik op. Bij de opbeller blijft de telefoon overgaan alsof er niet wordt opgenomen.
Wat een slecht bedrijf zeg, geen oplossing voor een fout die hun maken en ik dus moeite moet gaan doen om naar een winkel van hun te rijden om het probleem op te losse .
Ik RAAD ODIDO AF !! BEGIN ER NIET AAN !
Ze geven (gratis) 100 mb iov. 50. En het is daarna trager dan de 10mb die ik had op telefoon lijn. Ik moet een wifi versterker zeggen ze. En betalen omdat heel de glasvezel in de buurt trager is. Ook bij kpn. We worden genaaid. Door glasvezel. En kunnen nergens heen.
Maand lang meerdere keren per week aan de telefoon gezeten maar de stumpers maken alleenmaar valse beloftes en houden je aan het lijntje