Online.nl reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Online.nl
- De helpdesk.
- Het internet deed het verder zonder problemen.
- Wel wat hoge latency.
- Tja
- op alle vlakken moet online.nl verberteren
- NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ALLES !!!!!!!!!!!!!!!!!
- Niets. Niet doen!
- Via via bij hun terechtgekomen. Zij zouden mijn contract bij oude provider stopzetten. Niet gebeurd en hier hebben ze geen compensatie voor geboden. Contract bij oude provider liep 2 maanden door. Internet ook af en toe zeer slecht.
- Geen
- Stort het geld binnen de periode wat gezegd word en kom niet met onzin aan.
- Ben realistisch, nog geen 20% van aangeboden internet snelheid en nog aan contract houden? Vinden dat ze het dan goed geregeld hebben
Service is waardeloos. Je klant met een probleem en kosten opzadelen dat ze zelf mogen oplossen omdat het bedrijf van provider wisselt is een reden om te vertrekken.
- Onduidelijke nota's
- Ten onrechte monteur kosten 134 euro in rekening, worden als een soort krediet achter gehouden ipv. terugbetaald.
- Structureel een cent te veel afschrijven.
- cashback niet verrekend.
- lokken met een lage prijs en dan een paar maanden later het abonnement flink verhogen.
Het is blijkbaar mogelijk om na een half jaar opeens de tarieven te verhogen zonder dat je hiermee akkoord hoeft te gaan. Hier wordt 1 mail over gestuurd en als je die mist zit je er aan vast.
Zeer slecht afhandeling na beëindiging abonnement. Blijven maar geld afschrijven en zijn slecht bereikbaar. Reageren nauwelijks.
waardeloos en prizig grap!
kijk goed naar de kliene letters. ik heb een abonnent voor 100 mbps voor bijna een jaar een betaal ik anderhalve keer hoger dan gemiddelde. Aansluting kosten zijn zeer hoog . Regelmattig tot slecht internet kwalitiet.
je kan beter aanbieders op markt vinden voor minder.
Online.nl sinds oktober slecht internet ...
En kan er niet eens weg ! Ze beweren te leveren, dus contract voortijding opzeggen betekent alle maanden betalen plus een boete! SCHANDALIG!
Slechtste service ooit
Dit bedrijf is niet aan te raden wanneer je gaat overstappen en nog geld terug krijgt. Oktober 2023 ging mn huidige provider in. Ten eerste geen bevestigings mail ontvangen dat de overstap voltooid is. Ten 2de geen bericht ontvangen dat het geld binnen 4 tot 8 weken op de rekening staat, hier achteraan gebeld en er zou ivm de verouderde modem iets niet goed zijn gegaan en dit pas zagen nadat ik belde. Kreeg toen een sms dat het geld binnen 4 tot 8 weken op me rekening zou staan wat de 2de wachttijd is. Dus de eerste 4 tot 8 weken voor niks gewacht. Weer gebeld en kreeg te horen dat het wegens een technisch iets was alleen maar handmatig overgemaakt kon worden, en er was nog een keer 4 tot 6 weken bij opgegooid via sms. Dit kwam om de eerste ticket niet goed was ingeboekt (dus de eerste sms) en de datum op nul stond. De 2de sms zou de overboeking wel goed moeten zijn maar of dat waar word gemaakt na al die fouten is maar te bekijken. Er is geen klachtenformulier op de website te vinden, ze vertellen allemaal een ander verhaaltje waardoor het komt, ik hoop dat dit bedrijf eens grondig onderzocht word aangezien het gaat lijken op oplichting als het om geld teruggave gaat.
na afsluiting abonnement, was de kwaliteit met wat ze beloven zo slecht. Ik heb een herroepings recht gedaan en meegezonden retour met de apparatuur. Wederom zenden ze een nieuw pakket met apparatuur deze ook retour gezonden op mijn kosten. Na veel mails, hebben ze Intrum justita op mijn zaak gezet. Ook geen beste werkwijze. Online moet binnen 21 dagen reageren op bewijzen die ik binnen de gestelde termijn van Intrum heb geleverd, het duurde 3 maanden voor Online.nl met niet waarheden komen.
Beloven veel maar kunnen het niet waar maken. Daarna is men niet meer thuis, jammer