Online.nl reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Online.nl
- tot nu toe geen enkel.....de verwachte bezuiniging van €13 p/m is zomaar verdwenen in die eerste factuur van €157,11
- nog 9 maanden te gaan met dit verschrikkelijke abonnement, zo spijt dat ik ben overgestapt...dom, dom dom
- zie mijn klachten onder motivatie
- Ik beschreef al dat ik een prima ervaring met deze provider heb, waarom wordt dan gevraagd wat de pluspunt(en) zijn?
- Pas de afstandsbediening dusdanig aan zodat je niet onbedoeld op de verkeerde pijl en/of kruis drukt omdat ze te dicht op elkaar zitten!
- Het geeft een hoop ergenis die ik bij andere providers niet had.
- Medewerkster heeft me snel geholpen nadat ze heeft geprobeerd mij meer diensten te verkopen
- Verklaar failliet en start een nieuw bedrijf. Dit valt niet meer te redden
- Concurrerende prijs voor een uitgebreid tv-pakket en snel internet. Tevens een prima klantenservice!!
- Tot nu toe geen
- Geen
- Alles en voornamelijk je klantenservice medewerker.
- Geen
- Op alle vlakken, maar met name een spoedig herstel van storingen, inclusief communicatie hierover.
- Na contract kan je weg..
- Houden aan afspraken. (Zou normaal moeten zijn)
- De helpdesk.
- Het internet deed het verder zonder problemen.
- Wel wat hoge latency.
er moest een monteur komen omdat Online werkt met 2 kabels ipv 4 kabels in de telefoon aansluiting (budget internet)
snelheid is slecht, vooral uploadsnelheid is maar 1mb/sec....download snelheid is niet van deze tijd...20 jaar geleden??
tv stottert soms; 1-2 sec, (vooral BBC) klantenservice al 5x gebeld
geen CNN
mijn eerste factuur is €157,11 ipv de beloofde €38,00??
afstandbediening toetsjes zijn heel klein en niet logisch; mijn sony tv will niet aan/uit (al 22 codes ingevoerd)
Prima ervaring met deze provider.
Het enige waar ik een puntje van kritiek op heb is de afstandsbediening!
Deze zit zo onlogisch in elkaar dat je niet blindelings gebruik kunt maken van het toetsenbord!
De slechtste bedrijf in heel Nederland.
-dezelfde internet is binnen een paar jaar met meer dan 50% gestegen, grappig.
-jackpot prijs
-slecht bereik
-abonnement opzeggen kan enkel na bellen, dus als je buitenland bent voor een langere periode, veel plezier. Ook natuurlijk binnen werktijden enkel :-)
Sinds vandaag klant. Super soepele oplevering, en vooraf steeds zeer duidelijke communicatie over de status. Apparatuur op tijd ontvangen en alles werkt top.
Snel internet, zeer uitgebreid TV pakket met o.a. alle ESPN zenders. Klantenservice met aardige, deskundige medewerkers altijd direct telefonisch te bereiken.
Zeer vriendelijk aan de telefoon, deze mensen kunnen er niets aan doen dat het zo onwijs lang duurt voordat er een probleem is opgelost, maar wel €80,- elke maand innen en voor de rest interesseert ze het allemaal niets, je bent dus maar een nummer, klantnummer dus niet meer of minder.
Dus toch maar eens kijken of na contract beëindiging een betere andere provider is
Het is dat ik een cijfer moet aanklikken maar dit bedrijf verdiend nog niet eens een 1.
Had een verhuizing doorgegeven en oplevering kon pas twee weken laten aangezien er een verkeerde datum was doorgegeven, kan gebeuren maar dan bel je om te overleggen wordt je behandeld als een klein kind en krijg je de opmerking ''het is wat het is''.
Dan wordt je toch voor paal gezet? echt belachelijk zo'n slechte service.
Het boeit ze niet of je tevreden bent als klant als ze maar geld kunnen innen.
Zet in ieder geval ''normale'' mensen aan de telefoon wil je nog een positieve review krijgen want als je zo met mensen omgaat dan blijven er weinig nog klant.
Echt een afrader om hier klant te worden.
Het cijfer 1 is nog te hoog voor de service die zij bieden. Voor de tweede keer in een half jaar geen internet en televisie. Eerst drie weken geen internet en op dit moment staat de teller ook alweer op drie weken, zonder uitzicht op een oplossing. Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Ga niet met hen in zee! Je bent gewaarschuwd.
Wat een pauper bedrijf, alleen internet via online.nl. Echter was de prijs gelijk omhoog gegaan, hebben ze geen korting gehanteerd en hebben ze Direct de prijzen omhoog gedaan..
Er is een verandering geweest van prijzen maar mag niet weg omdat er blijkbaar wat in kleine letters zou staan, neem aan als il prijzen zou veranderen dat de wereld dan te klein zou zijn..
slecht internet voor veelste veel geld, doe het dus niet!!
Service is waardeloos. Je klant met een probleem en kosten opzadelen dat ze zelf mogen oplossen omdat het bedrijf van provider wisselt is een reden om te vertrekken.
- Onduidelijke nota's
- Ten onrechte monteur kosten 134 euro in rekening, worden als een soort krediet achter gehouden ipv. terugbetaald.
- Structureel een cent te veel afschrijven.
- cashback niet verrekend.
- lokken met een lage prijs en dan een paar maanden later het abonnement flink verhogen.