Solcon reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Solcon geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Solcon. Is Solcon je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Solcon
- Geen
- Heb vanaf begin de Solcon tv app op…
- Heb vanaf begin de Solcon tv app op beide tv's geïnstalleerd, werkt perfect, geen draden en ook geen tv ontvanger. Maar vandaag een storing en bel Solcon, krijg ik te horen om de app van mijn tv te verwijderen en opnieuw te installeren!?!? Geef ik zelfs nog aan dat ik dat niet geloof en niet klopt maar doe het toch want degene aan de telefoon heeft er meer verstand van en geeft aan dat ie na opnieuw app er op te zetten ie werkt. Nu app er af gehaald wordt door Solcon het niet meer ondersteund om app op tv te installeren. Bel direct weer naar Solcon wat hier aan de hand is? Krijg ik ye horen dat Solcon eigenlijk de app niet accepteerde op tv?!?!?! Op andere tv staat de app gewoon nog en storing is verholpen en app werkt en kan daar gewoon tv op kijken. Op tv in woonkamer waar ik de app verwijderd heb kan je niet meer de app er op zetten. Wat een onzin en vooral van diegene die advies gaf om app er af te halen. Zodra abonnement stopt stap ik direct over.
- Stabiele internet snelheid en goede technische helpdesk.
- Wat wel jammer is dat ik voor het Solcon abonnement meer moet betalen omdat ik op de glasvezel van Deltafiber zit. Op de glasvezel van KPNnetwerk of Glaspoort is Solcon goedkoper met hetzelfde abonnement.
- Tevens vind ik het televisie product behoorlijk ouderwets. Geen apps op de televisie ontvanger en ook geen Blutooth afstandsbediening.
- Goed kunnen liegen en smoesjes verzinnen
- Terug bellen als dat beloofd.
- Aansluitingen beter regelen met kpn
- De telefoon opnemen
- Mensen minder kleineren of uitschelden.
- Geen
- Alles
- Nog weinig
- Afspraken nakomen
- 0 pluspunten. Helemaal niks.
- Alles is volgens afspraak geregeld, de prijs de overstap service de monteur de snelheid van het internet het bereik van de fritzbox kortom ik heb totaal geen klachten en dat mag ook wel na de negatieve berichten!
- Telefonisch contact mag iets sneller
- Mensen beter helpen. En niet laten stikken met kut smoesjes.
- Klantenservicemedewerkers zijn vriendelijk, maar kunnen niets doen.
- Beloftes nakomen en klanten niet in de kou laten zitten!
- annuleren moet mogelijk zijn.
- Meedenken met klant,
- Klantenservice dient daadwerkelijk klantgericht te zijn.
- Stoppen met oplichten.
Spijt als haar op mijn hoofd.
Prima klantenservice. Heb net voor het een jaar verlengd met een kleine maandelijkse korting.
Een fijne Fritzbox wordt in bruikleen geleverd.
Zeer slecht bedrijf. Liegen en bedriegen. Klant de schuld geven van alles terwijl ze zelf letterlijk niets hebben gedaan om de aansluiting mogelijk te maken. Medewerker van scolcon zei dat ik door de stront kon zakken en dat ik een waardeloos persoon. Op deze manier gaan ze met je om alles je ze de waarheid verteld. Doe geen zaken met Solcon
Oplichters
Ze laten je een nieuw contract afsluiten als je alleen een naam wilt wijzigen
Kunnen ze niet handmatig doen: kan niet in hun systeem ( lees willen ze niet)
En als je dan dat contract weer op wil zeggen ( zoals besproken) kan dat opeens niet.
In de tussentijd sluiten ze je ook opeens een aantal dagen af.
En na dik een jaar mailen krijg je als antwoord; klantenservice bellen.
Krijg je zo’n jong ding aan de lijn met een gillende baby op de achtergrond
Wat een afgang is solcon
Wacht al 2 maand op een aansluiting ivm overstap. Die was nodig ivm stoppen provider. Maar waar ben ik aan begonnen. En solcon moet dan nog een goede provider zijn ??
SOLCON zijn de grootse oplichters die maar bestaan !!!!!!!! Te laat aansluiten! Mensen laten wachten ! Brutaal zijn! In plaats van een glasvezel, je verbinden met een DSL snelheid. Zeggen dat het om een storing gaat, terwijl er nergens een storing is. Nog veeel te veel om op te noemen. TRAP ER NIET IN !!!
Prima bedrijf
Sinds 27 december geen internet en TV. Uren en dagen zitten we te bellen. Het enige dat we horen is dat er aan gewerkt wordt. 18 dagen alweer zonder. Dit kan toch niet anno 2024! Ben helemaal klaar met waardeloze bedrijf. Ze laten je gewoon stikken. 🤬🤬🤬
Overstap van Caiway naar Solcon gaat helemaal mis. Op advies van Solcon gekozen voor de overstapservice, zodat we niet zonder internet, televisie en telefoon zouden komen te zitten. Caiway zet signaal stop (29-12-2023) en Solcon zegt signaal te leveren, maar heeft de hardware te laat opgestuurd. Komt pas 2-1-2024. Zitten dus minimaal 4 dagen zonder signaal tijdens de jaarwisseling. Wat een snert firma! Nul service!
,
Aansluiting kan hier niet worden aangelegd. En ze weigeren het contract te annuleren. Dus ik MOET nu betalen voor iets wat ik niet krijg.
OPLICHTERS! Zou willen dat ik ze een -10 kan geven. 1 is nog teveel.