Vodafone reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Vodafone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Vodafone. Is Vodafone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Vodafone
- Een echte schriftelijke klachten afhandeling
- Geen enkel
- Totaal geen pluspunten
- Totaal vernieuwen met personeel datklantvriendelijker en behulpzamer is
- Stoppen met oplichten
- Normale klachtenprocedure aanbieden op de website
- Emailadres aanbieden op de website
- Na 14 keer bellen iemand aan de lijn die we weet hoe het werkt
- 2 maanden wachten op een nummer portering
- Dat er andere telefoonbedrijven bestaan.
- ALLES. En dan bedoel ik ook letterlijk álles. Begin met mensen in dienst nemen die de klant echt willen helpen. Zorg dat jullie bereikbaar zijn. Wordt een keer flexibel. Enz enz enz enz
- Jaren tevreden klant geweest ivm goede dekking in mijn omgeving
- De hele klantenservice, verander deze naam maar gerust naar Lalaland Vodafone. Je wordt afgepoeierd met valse beloften nadat je eindelijk contact hebt gekregen. Geen enkele support gehad.
- Goed bereik
- Slechte service
- Willen niet verantwoordelijkheid nemen voor een fout
- Kosten op kosten
- Sorry, mij is de zin in Vodafone HELEMAAL OVER, terwijl ik klant van 't eerste uur ben (en van Ziggo/Libertel ook)
- de klantvriendelijkheid, de eerlijkheid, de betrouwbaarheid, de behulpzaamheid, de knowhow, de bereikbaarheid, het fatsoen en nog een paar van die puntjes.....
Ik heb sinds 19 juli een nieuw abonnement bij Vodafone, onbeperkt data en bellen.
In combinatie met Ziggo Euro 22,50 per maand.
Per 1 oktober krijg ik een factuur van Euro 23,63 vanwege een prijsverhoging vlg. CBS.
*Als je op de site van Vodafone kijkt naar de veel gestelde vragen hierover, staat vermeld:
Waarom geldt de indexatie alleen voor abonnementen afgesloten voor 1 juli.
Vodafone mag de tarieven een keer per jaar op 1 oktober aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS.
Voor particuliere klanten geldt de indexering alleen als je op 1 oktober 2024 langer dan 3 maanden klant bent of langer dan 3 maanden geleden hebt verlengd.
*In de algemene voorwaarden "Artikel 8- tarieven staat bij punt 2:
Vodafone mag de tarieven een keer per jaar op 1 oktober aanpassen aan de hand van de prijsindex van het CBS.
Als Vodafone dit doet binnen 3 maanden nadat je met Vodafone jouw overeenkomst bent aangegaan, mag je de overeenkomst kosteloos beeindigen.
*
Ik heb i.v.m. deze verhoging een klacht ingediend, waarvoor een case is aangemaakt.
Na 14 dagen niets gehoord en toen maar weer gebeld.
Heb zeker 6 verschillende medewerkers aan de lijn gehad en heb bijna 2 uur aan de lijn gehangen.
Al deze medewerkers mogen het alleen aanhoren, maar mogen zelf helemaal niets beslissen en als je dan vraagt naar iemand die dat wel kan, is dat niet mogelijk.
Kortom komt bij mij over als een heel klantonvriendelijke benadering
Vlg. hun klopt de verhoging, omdat ik voor 1 juli het contract heb afgesloten, maar dat contract heeft een ingangsdatum van 19 juli en een einddatum van 18 juli 2026 en ook de betalingen gaan per die datum in!!!
Ook kosteloos opzeggen is dus vlg. hun niet mogelijk.
Maar ik heb helemaal niets afgenomen voor 19 juli!!!
Is vergelijkbaar met een auto (of ander product) die je besteld, maar waar de levering later geschied i.v.m. levertermijnen.
Dan is de leverdatum de datum voor aanvang van de garantie periode, etc..
Ook kan je bij Vodafone-Ziggo geen schriftelijke klacht indienen.
Als je op de site van Vodafone kijkt naar de prijs van nieuwe abonnementen, dan is deze nog steeds 22,50 Euro is in combinatie met Ziggo; dus zonder de prijsverhoging van 1 oktober.
Dus let op met afsluiten van contracten: dit is het “kortzichtig klantonvriendelijke” verdienmodel van Vodafone.
Bij de gesprekken voor het afsluiten van het contract heeft geen enkele medewerker mij gewezen op de inflatie verhoging.
Bij mediamarkt abonnement afgesloten. Meteen spijt. Wil van mogelijkheid om contract te annuleren gebruik maken. Lukt niet. Mediamarkt wijst naar Vodafone en Vodafone zegt dat mediamarkt het moet regelen. Vodafone werkt opzeggen op alle mogelijke manieren tegen. Slecht bereikbaar. Onvriendelijke klantenservice. Geen email
Zelfs hun postadres op het contract werkte niet.
Een zeer onbetrouwbare provider slechte service en absoluut niet behulpzame klantenservicebij voortijdig afbreken contract komen kosten waarvan je niet op de hoogte bent gesteld
Do not use Vodafone Nederland, I have been trying to cancel a contract with them since last year after the store employee was supposed to cancel the contract on the day, but set the cancellation only for in 2025. After multiple visits back to the store and calls to customer service, still nothing has been done about it and I still receive bills for this error and nobody at Vodafone seems to do anything, the staff are very incompetent. Be very careful or stay away from this company, it seems they just like to rob money from their customers.
Ik kocht een gloednieuwe iPhone bij Vodafone, dacht ik en zeggen ze maar! Blijkt dat ze me nooit een nieuw toestel hebben geleverd maar een ‘vervangend’ toestel. Ik betaalde de volle mep voor een fonkelnieuw toestel maar ik ben dus echt opgelicht door Vodafone. En ze doen alsof ze gek zijn en het niet hun schuld is. Kan ook nergens een emailadres van ze krijgen voor een klacht. Dat weigeren ze te geven bij de klantenservice. Uren in de wacht voor niks. Waardeloos!!! Let goed op wat je koopt bij Vodafone, zelfs als het nieuw zou moeten zijn, is Vodafone in staat je een toestel te leveren waar wat mee is. Nieuw in de verpakking. Check ALTIJD de waarde van je toestel online via serienummer en imei. Zelfs bij je nieuwe toestel kan je dus gewoon opgelicht zijn door Vodafone. Dat overkwam mij. En ze doen alsof hun neus bloedt en zijn niet bereid hun ‘fout’ recht te zetten en mij alsnog dat ECHTE nieuwe toestel te geven waar ik voor had betaald. Waardeloos!!
Algemeen zitten er een enkeling met kennis van zaken. Verder constante onderbreking. 2 maanden op mijn abonnement moeten wachten… laatste keer Vodafone voor mij ga weer terug naar tmobile.
Extreem slecht. Je gaat geloven dat de mensen van Vodafone echt hun best doen om zo beroerd mogelijke ‘service’ te leveren. Echt een bedrijf om te haten, inclusief de medewerkers. Bah!!!
Foute factureringen en incassos, terugbetalen gebeurt niet na toezegging. Misbruik van incasso machtiging.
Geven foutieve informatie en voor het corrigeren ervan moet je allerlei kosten betalen. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en er wordt geen verantwoordelijkheid genomen over fouten.
Een zeldzaam klant-onvriendelijk bedrijf, waar je naar mijn idee alleen maar gezien wordt als de man die er z'n goeie geld naar toe brengt. Zo gauw ze je dat afhandig hebben gemaakt, zoek je 't maar uit. Daarbij word je in hun reclames regelrecht misleid, worden beloftes die ze doen en suggereren simpelweg niet nagekomen, onthouden je geld en informatie waar je recht op hebt. Bij sommige medewerkers in Heerlen balanceert hun klantbenadering bij de eerste de beste kritische vraag op het dunne snijvlak tussen hautaine ongeïnteresseerdheid en regelrecht onbeschoftheid. Kennelijk hebben ze zo'n sterke marktpositie dat er voor jou onmiddellijk vijf anderen in de wachtrij staan, als jij 't niet meer pikt. Wat resteert is een ongelooflijk triest georganiseerd, klantvijandig en onbetrouwbaar 'bedrijf'