Lees reviews en ervaringen over XS4ALL
Is XS4ALL je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten. Vanaf 24 december 2021 is het niet langer mogelijk klant te worden bij XS4ALL. Het merk gaat op in moederbedrijf KPN. Ben je Xs4all klant? Dan verandert er (voorlopig) niets.
Klantervaringen over XS4ALL
- Deskundige klantenservice
- Helpdesk goed bereikbaar en altijd even vriendelijk.
- Kan nu pas vanaf 1-7-2020 een ticket aanmaken, op dat moment staan er waarschijnlijk meer klanten met problemen zoals ik in de wachtrij om een ticket aan te maken.
- Maak de tickets nu al aan en werk ze op volgorde binnenkomst af.
- Kennis, rust, klantvriendelijk, prettige stem, werkelijk op alle vlakken top
- Uitmuntend, daar mag je als bedrijf in je handen knijpen, zo'n werknemers in dienst te hebben
- Plus snel geholpen,
- Geen
- Alles moet verbeterd worden bij XS4ALL
- stabiele verbinding
- goede self-service website
- fritzbox vrij in te richten naar eigen wens
- vriendelijke en kundige helpdesk
- prijs
- Wifi moet stabieler worden!
- Overstap moet beter afgestemd worden met de oude provider.
- Er moet op mail gereageerd worden als er gemaild wordt met de klantenservice.
- Zijn alleen bereikbar vi social media zoals facebook messenger
- Werk aan de winkel met de contractovereenkomst(en)
- Vriendelijke medewerkers (echter volgen zij een script en mogen hier niet van afwijken)
- Verbeter klantenservice
- Communicatie naar klant
- Nakomen afspraken
- Opleveringsdatum
- Niets
- Je klanten beter behandelen, met respect, mensen serieus nemen (antwoorden als: “nou dan zit u nog maar even een weekje zonder internet” is onacceptabel )
- Zorgen dat mensen daadwerkelijk binnen een week iets van internet kunnen hebben en niet na een ruime maand!
Al jaren klant. Er zijn wel wat aanpassingen geweest sinds de overgang naar KPN. Toch nog steeds goede service.
Al vanaf maart bezig om klapperend internet hersteld te krijgen, eerst een nieuw modem opgestuurd gekregen dit gaf echter geen verbetering. Meerdere malen contact gehad echter vanwege Corona was het niet eerder mogelijk dan vanaf 8-6-2020 een ticket aan te laten maken. Vandaag weer aan de telefoon om een ticket aan te laten maken. Vertelde men mij doodleuk dat de datum vooruit geschoven is en het niet eerder dan 1-7-2020 mogelijk is het ticket aan te maken. Let wel dan is er nog geen monteur.
Er wordt wel gerepareerd bij volledig defect, nieuwe opleveringen worden ook wel gedaan.
Volgens heeft XS4ALL geen last van het Corona virus maar steekt het KPN virus de kop op. KPN levert een goed product maar als je problemen hebt weet men bij KPN het probleem nog groter te maken.
Mijn bericht aan XS4all
😠😠Ik begrijp waarom jullie geen klantwaarderingscijfer hebben opgenomen op jullie pagina. Jullie zouden waarschijnlijk heel wat slechte reviews hebben gekregen. Ik ben lange tijd een tevreden klant geweest tot ik problemen kreeg met de Wifi. Zodanige problemen dat maandenlang niemand in huis gebruik kon maken van de Wifi. Contact met jullie leidde tot niets anders dan zinloze suggesties: zet de router aan en uit, verplaats deze, ze de extender aan en uit etc. etc. Pas toen ik het zat was en ging opzeggen bleek er ineens veel meer mogelijk te zijn: een nieuwe Fritzbox, een betere aansluiting etc. etc. Maar...........dan moest ik wel mijn opzegging ongedaan maken. Daar hou ik dus niet van. Trouwe klanten met een kluitje in het riet sturen en te laat in actie komen. Op mijn heel normale vraag of jullie de kosten die ik heb moeten maken hierdoor wilden vergoeden (extra internetminuten voor de mobiele telefoons) kreeg ik vandaag jullie antwoord: 'Echter moet ik u mededelen dat we geen vervolgschade vergoeden'.............mooi is dat. Niet alleen leveren jullie een slechte service maar verder mogen we het ook bekijken. Heel bijzonder dat ik bij mijn nieuwe provider vanaf het eerste moment een PERFECTE Wifi heb, zonder gedoe, zonder extender. Bah Xs4all dit valt me zo tegen.
Via mijn vaste telefoon lastig gevallen, door vreemde num., zogenaamd Windows. Heb helpdesk gebeld, heel duidelijk uitgelegd wat ik moest doen. Helaas heb ik het verkeerde wachtwoord gereset, met als gevolg mijn telefoon deed het niet meer, mijn mail. Handen in het haar, opnieuw helpdesk gebeld, CB, heeft me geholpen, werkelijk, allerust, tijd, wist van wanten, puur klasse. Dank je wel, topservice, kon niet beter. Kennis, geduld, klantvriendelijk, uitmuntend
ik heb op vrijdag 22 februari 2019 om een nieuw wachtwoord gevraagd
bij xs4all, telefonisch, en nu heb ik na een week wachten een ongeldige token opgestuurd gekregen.
Ik kan nu dus niets, ik kan niet inloggen bij xs4all, ik kan niets uploaden naar mijn xs4all-webspace, ik kan helemaal niets!
Al jarenlang klant en zelden een stroing, als er iest is zijn ze goed bereikbaar en helpen je uitstekend. Ook als klant al vaker als actie een nieuwere Fritzbox mogen ontvangen.
Na een slechte start waarbij XS4All de overstap niet goed had gegeregeld en ik een dag zonder internet zat en waarbij ik eerst een kapotte fritzbox kreeg bleef het daarna lastig met mijn Wifi. De verbinding op meerdere devices viel af en toe spontaan weg. Na vaak gebeld en gemaild te hebben en een aantal tegenstrijdige adviezen (wel auto-kanaal of toch niet of toch wel of toch niet) blijft het slecht. Op mail wordt overigens helemaal niet gereageerd, maar dat geheel terzijde. In juni mag ik helaas pas weg.
Ingeluisd met hun beloftes. Ten eerste onbereikbaar via telefoonnummer, tweede netwerkaansluiting op die datum klopt voor geen meter zit nu heel weekend zonder internet (heb zelfs mijn oude provider ingeschakeld om op hun netwerk nog te kunnen gebruiken, dus extra kosten erbij. Gaat de kosten verhalen bij deze provider! Allemachtig)
Deze partij (lees XS4ALL) pretendeert een "First Class Internetprovider" te zijn. Niets van waar en een uitermate slecht begin. Wegblijven mensen, bespaart je een hoop kopzorgen.
Met deze gladde marketing boodschap proberen ze nieuwe klanten over te halen die een ijzersterke service wensen.
Op 16 augustus j.l. heb ik een internet + TV pakket afgesloten bij XS4ALL. Bij het afsluiten werd aangegeven dat de verwachte aansluit-datum 5 september zou zijn. Inmiddels zijn wij twintig dagen verder en is er nog steeds niks aangesloten, ook het modem is nog niet geleverd. Over een week zitten wij zonder internet, omdat ons oude abonnement is afgelopen en dit niet meer kunnen heractiveren. (Anderhalve maand voor een simpele aansluiting zou toch genoeg moeten zijn?)
In de tussentijd heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice van XS4ALL. De wachttijden zijn voor een commerciële partij echt insane. Elke keer heb ik ruim een half uur moeten wachten, om vervolgens geholpen te worden door een medewerker die een belscript afloopt.
Het probleem met onze aansluiting wordt, na een 45 minuten durend gesprek, geweten aan het feit dat KPN een wijziging moet maken in onze aansluiting om 200 megabit te kunnen ontvangen. Echter neemt het niet weg dat dit een communicatieve fout van deze partij is, want wij zijn hier niet van op de hoogte gebracht en daarnaast worden gemaakte telefonische toezeggingen niet nagekomen. Zo zou onze aansluiting uiterlijk voor 24 september j.l. aangepast zijn. Echter is deze datum weer niet behaald, er is ook geen duidelijkheid wanneer dit wel zal plaatsvinden. Ik ben inmiddels spuugzat van deze onderneming, mede door het gebrek aan heldere communicatie en het niet nakomen van gemaakte afspraken.
“Overstappen zonder onderbreking van uw internetverbinding”- Met de huidige gang van zaken ben ik er oprecht bang voor… Wij gebruiken het internet zakelijk en voor school doeleinden dus kunnen eigenlijk niet zonder.
XS4ALL laat ons in de kou staan, wat mij betreft een zeer koude douche voor deze “First Class Internetprovider”.
Ik wilde klant worden
Alles ging mis wat er mis kon gaan na een maand zonder internet (en ik had jet al een ruime maand van te voren aangevraagd) eindelijk een tijdelijke oplossing. Na honderd keer bellen mailen en in de wacht hangen. Klantenservice behandelen je niet met respect, je betaald veel voor de service maar krijgt helemaal niets ervoor terug.
Ik zou helemaal niemand ooit xs4all aanraden.