Youfone reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Youfone
- Nog niet te benoemen.
- Reageren op klantvragen
- Ik heb geen pluspunt
- Betere klantenservice die goed Nederlands spreken
- Internet werkt wel gewoon goed
- Goede tv ontvangeren dienst leveren
- geen
- Helpdesk medewerkers die normaal Nederlands praten zou al een boel schelen, je beloftes nakomen, etc
- er werd goed gecommuniceerd
- ik kan niks positiefs bedenken. Een pakket versturen kan iedereen. dat is wel gedaan.
- betere begeleiding bij de installatie
- als een fout geconstateerd wordt de klant proactief inlichten
- sneller reageren
- transparanter zijn over het proces met KPN
- in het algemeen: ZORGEN DAT EEN VERBINDING WERKEND WORDT OPGELEVERD OP DE LEVERDATUM
- Goede modem (fritzbox)
- communicatie, klantvriendelijkheid, service
- Geen
Bepaald geen vlekkeloze overstap!
Slecht bereikbare klantenservice.
Monteur was niet aangevraagd, wel doe het zelf installatie, maar toch afspraak gepland. Weer moeten afzeggen en geen enkele reactie van Youfone. Pas na 1,5 maand maar onvolledig en onduidelijk.
Nota 1e en 2e termijn pas na 1,5 maand ontvangen! Had liever gezien in twee termijnen.
Prijs- kwaliteit aanbieding prima. Hard-software mogelijkheden van de TV-ontvanger kan wat uitgebreider tav de terugkijk functies. Leuk dat deze wel een chromecast mogelijkheid heeft. Apps werken verder goed. Max download 100mbit wat aan de lage kant zou voor de werkelijke maandelijkse prijs richting 200 mbit moeten om te concureren met hogere snelheden bij kabel of glasvezel.
Viaplay en espn gefactureerd welke wij niet besteld hadden
Aanvraag makkelijk verlopen
TV van Youfone is echt tranentrekkend slecht.
Hikkend beeld stotterende opnames niet te starten opnames soms het echt niet te gebruiken, het resetten van de ontvanger helpt soms.
Echt veel spijt van KPN te zijn gewisseld. Als het jaar afgelopen is weer snel naar KPN
Schoften, boeven en ...... Ik probeer me hier in te houden, maar ze houden zich niet aan de wettelijke opzegtermijn, eigen voorwaarden en de 'helpdesk' is waardeloos. Heel veel herkenbare reacties hieronder. Van het kastje naar de muur met al die verschillende medewerkers. Vage beloftes die niet worden waargemaakt. En onverstaanbare klantmedewerkers die niet verder kunnen denken dan hun neus lang is. Dit gun ik echt niemand.
een aantal dagen voordat het zover was werd het installatiepakket al toegestuurd. Het installeren van een en ander ging geruisloos.
de oplevering is heel slecht . het internet werkt niet. als je belt dan krijg je te horen dat ze een fout kunnen zien en een ticket gaan maken bij KPN. daarna hoor je niks. dan na bijna een week krijg je van KPN links die niet werken om een monteursafspraak te maken. Ik heb ook al twee keer de klantenservice gebeld. Na 10 dagen kreeg ik een standaardmail om foto's aan te leveren waarin ze niet eens ingingen op de vraag of het glasfiber was of dsl terwijl ik alles al toegelicht had. een volstrekt waardeloze provider is dit
Werkelijk waar bizar hoe belabberd de service van deze provider is. Vanaf 21 februari meerdere emails verstuurd naar de support met het verzoek de afkoop factuur aan te passen (datum). Dit hebben we aangevraagd omdat de dienst (glasvezel) meerdere storingen heeft ondervonden (zie reparaties) en het elke keer stuk loopt op de helpdesk. We zijn alle storingen, onverstaanbare helpdesk medewerkers (nadat je ze te pakken krijgt na 20 minuten) en belabberde tv kastje zat.
Momenteel zijn we letterlijk aan het smeken voor de afkoop factuur omdat we weg willen bij deze partij. Laat ons alsjeblieft nu eindelijk betalen om van jullie af te zijn!!!
Ik ben bij Youfone gegaan vanwege de KPN aanbieding. Hier heb ik voor 1 jaar een abonnement afgesloten van 30 GB. Maar vanwege een addertje onder het gras krijg ik nu toch maar 20 GB. Slechte service