Ziggo reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Ziggo
- dat de medewerkers het niet eens zijn met de visie van Ziggo en zeker bereidwillig zijn. maar dat de afdeling heractivatie ook voor hun niet telefonisch bereikbaar is
- klantenbinding en zorg dat je klant ook werkelijk je klant blijft
- ben gedurende een jaar klant was redelijk goed na de overgang naar zakelijk ging het fout en wil ik er er direct van af.Geen communicatie. monteurs prima en welwillend, servicedesk een ramp
- service dienst moet oplossingsgericht zijn en beter luisteren.
- Geen idee
- Beloftes worden niet nagekomen.
- Onbetrouwbaar bedrijf en verschrikkelijke klantenservice. Er is mij een cadeaubon beloofd van 500 euro voor het afsluiten van een twee-jarig abonnement bij Ziggo. Op 3 december tijdens de blackfriday deals kregen mensen nog een bon van 500 euro, en ik heb dat zwart op wit. U raad het al, een bon van 450 euro gekregen. Talloze keren gebeld, gechat en een brief gestuurd naar het hoofdkantoor. Elke keer loze beloftes maar niets uitgekeerd. Er is simpelweg besloten mij 10 procent minder uit te keren. Ben benieuwd of het goed is dat ik voorlopig ook maar tien procent minder abonnementskosten ga overmaken.
- Geen.
- Zie hierboven.
- Geen een
- Goed internet
- Afspraken nakomen. Er is mij een aanbieding van ongeveer 100 euro door de neus geboord.
- N.v.t.
- N.v.t.
- niks
- fix die slechte wifi hij gaat elke dag echt 15 keer uit en nu gaat hij niet meer aan
laten we vooral aangeven dat de medewerkers het al niet eens zijn met de visie van Ziggo.
Ik ga het uitleggen:
al jaren op 2 locaties een best contract van ruim 100 euro per maand per locatie.
1e locatie wordt opgezegd ivm verhuizing. de andere locatie wil de smartcards gebruiken van de 1e locatie.
helaas pindakaas, ondanks dat het koop kaarten zijn (dus mijn eigendom) kunnen ze niet overgezet worden naar het andere adres, omdat het een ander contract nummer is. Terwijl de facturatie naar hetzelfde adres gaat.
nu wordt je gewoon verplicht om nieuwe smartcards te huren (......) terwijl je deze in eigendom hebt.
Hoe dan??????
ook de medewerkers van Ziggo vinden dit vreemd. ze raken al verschrikkelijk veel klanten kwijt en schijnbaar maakt het niet uit dat er nog meer gaan.
en dan willen ze ook nog graag dat we met onze bedrijven weer op Ziggo gaan draaien, nou wat zal er gaan gebeuren?
als er werkelijk ook maar iemand bij ziggo B.... heeft dan mogen ze me bellen (06-51614727
ben niet tevreden met mijn wifi. net een paar maand klant zakelijk en na telefoontjes en bezoek van monteur geen verbetering. wil nu opzeggen maar krijg te horen dat er boete wordt geheven. in de zojuist mail met verhoging staat duidelijk kostenpost opzeggen.
wat een slechte service dienst. mijn tweede contact met de service dienst alletwee slecht. Gauw naar een andere provider. Jaren KPN gehad zonder problemen,zo kan het dus ook.
Klanten waarschuwen
Ik had een combinatie abonnement ziggo/vodafone en daardoor een gratis sportzender. Die sportzender is veranderd in een “sport totaalpakket” en gaat binnenkort € 4,95 extra kosten. Dat is kennelijk de manier van ziggo om het verlies van gelden door weglopende klanten te compenseren. SCHANDALIG!!
Contact gehad over een factuur, 2 keer dezelfde persoon. De 1e keer zei deze persoon dat ik nog een bedrag moest betalen. Had al grote twijfels maar toch gedaan. Enkele weken geleden kreeg ik een mail dat ik teveel had betaald. Weer gebeld. Dezelfde persoon aan de tel. Deze is totaal niet consistent in haar verhaal en zegt maar wat. Ze zou het bedrag terugstorten. Niets ontvangen. Jammer dat iemand achter de tel zo dom overkomt. Gaat om de factuur van de tel en vertel me niet dat ik dan weer ergens anders moet zijn!!!!!
Mailen met ziggo kan niet. Keuzemenu's voor de tel werken niet. Ga waarschijnlijk overstappen naar KPN.
Dit bedrijf is absoluut niet aan te raden. Helaas kan ik geen lagere score geven, anders zou ik een min tien geven. Dit bedrijf is absoluut niet aan te raden.
Een monteur zou alles aansluiten en pas vertrekken als alles naar behoren werkte. Helaas is hij na de installatie direct vertrokken zonder te controleren of alles goed functioneerde. Nu zit ik nog steeds zonder internet, tv en telefonie.
Vanmorgen heb ik 45 minuten aan de lijn gehangen met mijn dure mobiele abonnement, zonder enig resultaat. Ze beloofden een monteur te sturen, maar pas volgende week woensdag. Dat betekent weer een hele week zonder essentiële diensten.
Dit bedrijf is absoluut niet aan te raden. Gezien de slechte kwaliteit van de service zouden ze hun licentie eigenlijk moeten verliezen.
Internet is prima, maar er is een welkomspakket (jaar lang streaming dienst) beloofd tijdens het telefoongesprek wat nu opeens niet meer mogelijk is. Drie mensen gesproken. Geen korting, geen streamingdienst, niks mogelijk "sorry".
Vreselijk. Maandenlang doen ze je oplichten. Je betaalt braaf elke maand en af en toe krijg je internet terug. En als je dan opbelt geven ze alleen maar smoesjes of laten ze monteurs komen die dan ook niks kunnen doen voor je. Mijn advies: per direct weg bij Ziggo. Die criminelen hebben mij maanden lang geld minder gemaakt en heb nooit internet ervoor terug gekregen. Super blij dat ik weg ben!
Telefonisch opzeggen ivm verkoop pand duuuuuuurt lang. Ze zeggen dat ze je gegevens er even bij zoeken. Dat duurt 11:05 minuten. Contract zal wel in de kelder liggen of zo.
neem kpn
(niet zo ruk)