Ziggo reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Ziggo
- Alles
- Snelle internet is het enige positieve
- De klantenservice!!
- Geen
- Klanten niet onnodig in de wacht zetten Geeft irritatie en zeer klant onvriendelijk. Huidige systemen intern bij Ziggo nazien waardoor activeren geen 48 uur hoeft te duren. Is klantje pesten.
- ALLES
- Kan ik niet bedenken
- Zorgen dat het werkt.
- Stop met op deze wijze potentiële klanten storen!
- Geen
- Alles
- Helemaal niks
- Alles
Slecht internet. Altijd
Slechte en onvriendelijke klantenservice. Tv hapert om de paar minuten. Wifi met versterkers blijft slecht. Echt een drama bedrijf
Ik heb meerdere keren espn opgezegd (per 9 augustus) en een maand daarna heel ziggo opgezegd ivm overstap en mooie aanbieding bij een andere. Nu krijg ik weeer een factuur voor allebei.. terwijl ik van beide een bevestiging heb gekregen dat het opgezegd was met datum.. ik word er gek van dat ze mijn abonnement gewoon door laten lopen. Ik kom nooit meer terug want je komt er blijkbaar niet van af.. oplichters.. beetje op deze manier klanten behouden die al het apparatuur terug hebben gestuurd..
Na lang bellen medewerker van Ziggo klantenservice aan de telefoon om mijn aangepaste abonnement eerder deze week te annuleren en verzoek om me oude abonnement weer actief te maken. Krijgt die persoon het voor elkaar om mij tv uit te schakelen waardoor ik geen tv meer kan kijken. Weer gebeld en collega medewerker van klantenservice erkend de fout maar kan niets anders doen om verzoek in te dienen om mij weer actief te maken. Maar kan 48 uur duren meneer, sorry en daar kon ik het mee doen. Wat een drama met deze club. Weekend geen tv kunnen kijken door domme handeling medewerker Ziggo.
Er kwam een man aan de deur met een voorstel voor een zakelijk contract (omdat we ons bedrijf hier hebben ingeschreven) het was een duidelijk verhaal en zou inderdaad veel voordelen hebben. Meestal laten we verkopers aan de deur niet binnen maar hij zei dat er nieuw glasvezel zou komen bij ons en dat iedereen overstapt naar ziggo in ons pand. Met dus het goede voorstel zijn we in zee gegaan met ziggo…ik vroeg nog aan de verkoper hoelang zitten we aan het contract vast (want ik weet hoe dit gaat met zakelijke contracten) hij zei dat we na een jaar maandelijks konden opzeggen. In het contract zag ik iets van 3 jaar staan dus ik gaf aan dat dit niet klopte. Hij vertelde we nog steeds na een jaar maandelijks konden opzeggen en dat er 3 jaar stond omdat dat de tijd was waarop we recht hadden op deze voordelen. We zouden SUPER snel internet krijgen (dat was ook een van de voordelen) nou….mijn 5G staat thuis standaard aan. Zelf nadat er een monteur is geweest en boosters heeft geplaatst.
Nu betaal ik 72 euro per maand voor nog 1,5 jaar en heb ik bijna geen internet.
Goed gedaan ziggo zo te zien aan alle andere reviews hier heb je er nog een boze klant bij. Over anderhalf jaar zijn we weg en komen we NOOIT meer terug!
Wat een OPLICHTERS zijn dit!!!!!!!!!!
NIET MEE IN ZEE GAAN!!!!!!!!
Enorme bagger maatschappij
Wordt wekelijks gebeld door een verkoop centrale van hun of ik wil overstappen. Erg vervelend! Ze liegen over glasvezel die er niet is.
Vanaf maandag geen internet woensdag een monteur geweest om dit probleem om te lossen modem vervangen en te horen gekregen dat het dalijk allemaal weer perfect werkt. Savonds bij thuiskomst helaas weer geen internet de volgende dag gebeld dat het probleem er weer is en hierbij hebben ze van alles vanaf afstand geprobeerd maar niks werkt. Helaas meneer er zal toch weer een monteur langs moeten komen nou we hebben volgende week woensdag pas weer een monteur bij u in de buurt. Oftewel u zit 1.5 week zonder internet . Gelukkig ben ik pas 6 jaar klant met het hoogste internet pakket wat ze hebben ja helemaal goed als het niet werkt.
Toch maar is gaan kijken of ik ergens anders naar toe kan.
Halverwege de eerste wedstrijd van Feyenoord op ziggo app heb ik nu al besloten dat ik nooit meer een abonnement bij ziggo ga nemen, schrap mij maar van de lijst om te bellen, ga nu kijken waar ik nu mijn nieuwe abonnement ga afsluiten!
Wat een slecht bedrijf